I will follow you :)

"The moment someone tells you you're not good enough, is the moment you know you're better than them - Annas Easkey"

Lebaran X: Sugarscarf

Assalamualaikum



bila dibelek-belek, ditilik-tilik, di jeling-jeling, annas terpesona dengan kecomelan dan kadang-kadang terfikir macamana Sugarscarf gabungkan kaler-kaler manik yang terlalu cantik dan menarik. ayat introduction dah memukau anda semua untuk ke butik sugarscarf dengan kadar segera kan? hahaha! tapi like zeriouslyyyyy, memang cun tudung-tudung dari sugarscarf, kombinasi manik dan warna tudung yang menarik menjadikan tudung-tudung mereka antara tudung yang sangat ekslusif.

untuk photoshoot kali ni, annas dan si comel fatin suhana menapak ke satu kawasan sungai yang mana kalo korang perasan annas ada up entry ni, tapi kali ni kitorang shoot kat the other side. tema makeup still sweet dan annas guna lipstick a little bit pale sebab tudung mereka dah vass color die, so why not annas tone downkan sikit color so that nampak lah si pateng ni comel dan kiut, tak gitu?

macam biasa, kami meredah panas terik di kota paris semata-mata untuk shoot disini, memang curlass! angin die rasa mcm sejuk tapi mmg sejuk pun smpai tak sedar kita dah rentung dek kesejukan angin dan panasnya sang mentari. cewahhhhh!!! sugarscarf annas tak perlu kenalkan lagi, korang mesti dah tau kan? so kalo nak tau lebih lanjut, click sini dan direct ke page mereka. dengar cerita diorang ada buat promosi raya dibutik, so why not awk pegi butik mereka diseksyen 7 shah alam. ok, jom kita tengok koleksi tudung mereka yang annas shoot di Kota Paris. lets go!
kadang-kadang annas pelik dengan si fatin suhana ni, segala pose dan segala mimik muka yang annas suruh semua die boleh buat! pateng2! kemain awk ye! abang bangga ok, more photos coming! bnyak lagi yang menarik! korang mesti seksaited giler kan? so kalo korang nak tengok banyak lagi tudung yang gorgeous, click sini je! so apa tunggu lagi? serlahkan muka yang comel diaidilfitri dengan Sugarscarf! ecehhhh!!! hey ho lets go!


Like means Love! thanks for reading this entry!

18 comments:

  1. kak fatin suhana itulah... pofessional, semua mimik bolleh buatt :) comelll :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. model cantik, banyak betul manik mesti payah buatnyer & mesti mahal harganya haha

      Delete
  2. gita gutwa versi tudung...comel..heheheheh

    ReplyDelete
  3. sape ni???? cun nye....hihihi

    ReplyDelete
  4. Bestnya dapat jadi model annas. hasil kerja annas pun mmg superb! =)

    ReplyDelete
  5. u're the best photographer. ur pics are nice. love it to see :)

    ReplyDelete