I will follow you :)

"The moment someone tells you you're not good enough, is the moment you know you're better than them - Annas Easkey"

Lebaran X: Najjah

Assalamualaikum



Alhamdulillah, selesai sudah entri-entri Lebaran X yang mana kalau korang boleh lihat, terdapat bermacam-macam pilihan koleksi lebaran boleh dipilih dan sememangnya kalau dipakai masa raya yang bakal menjelang tiba memang curlass! yang terakhir, tak perlu annas nak kenalkan dengan korang semua, butik yang memang dikenali dengan koleksi pakaian dan tudung yang meletop dan sangat cantik! yang mana koleksi-koleksi baju dari mereka sangatlah berpatutan harganya, lokasi butik adalah di Kota Damansara! mudah!

Najjah, nama yang akan familiar kalo korang biasa dengan butik-butik muslimah, annas suka gila dengan koleksi-koleksi pakaian dan tudung dari Najjah as we can see, diorang punya koleksi kualiti yang memang tip top! sebab tu agaknya ramai gila orang datang ke butik Najjah

untuk shoot kali ni, annas dan fatin suhana bercadang untuk shoot di Opera yang mana kat sini tempat die memang menarik, kami shoot disekitar kawasan opera. fuhh! nasib kami baik juga yang mana para pengawal hanya meninjau dari jarak jauh. kalo tak, memang kene tangkaplah kami! hahahah!!! dan makeup kali ni, annas buat vouge sikit, so. kalo korang nak tengok lebih bnyak baju dan tudungs, boleh click sini dan direct ke page najjah!
more photos coming! so apa korang tunggu lagi? masih ada masa! jom serbu butik najjah di kota damansara! btw, baju kurung atas ni, annas paling suka! cutting die cantik gila! harga? tak mahal dan semua orang boleh beli, jom ke page najjah untuk lebih banyak koleksi menarik! hey ho lets go!


Like means Love! thanks for reading this entry!

1 comment: