I will follow you :)

"The moment someone tells you you're not good enough, is the moment you know you're better than them - Annas Easkey"

Lebaran X: Ariani

Assalamualaikum



shoot kali ni menampilkan koleksi dari Ariani yang mana semua koleksi dari butik ini memang terlalu cantik dan rekaan dari mereka sangat ekslusif, 12 tudung telah diterbangkan ke Kota Paris untuk sesi photography. lokasi yang saya dan Fatin Suhana pilih adalah Mosquee de Paris satu-satunya masjid terbesar di Kota Paris dan kalau tak silap saya masjid ini adalah yang paling lama disitu. fuhh! banyak tragedi yang berlaku disini! memang kelakar sangat. biarlah annas dan fatin je yang tau! hiks!

tema makeup kali ini, annas nak muka fatin nampak fresh dan a little bit rossy sikit, so annas combinekan color pink dan very light blusher and eyeshadow untuk fatin! it works! cewahhhh! masjid Paris ni memanglah cantik, tapi kami tak masuk smpai kedalam masjid cuma ditepi2 masjid (still bahagian dalam) fuhhh!! aman damai dan terasa tenang je! cewahh! skema pulak entry kali ni! tapi serious, kalo ke paris wajib singgah sini okeyh!
koleksi Ariani yang sememangnya curlass ni tersangat lembut kerana fabrik yang digunakan memang kalau anda pakai..perghhhhhhh!!! sejuk je! ecececehhhhhh!! annas tengok fatin pakai tudung-tudung ariani ni, MashaAllah! comel bebenorrrrr!! serious, ekspresi kali ni memang kene buat muka sweet2 je, muka senyum2 simpul! guess what, si patingggggg nailed it! seriousssss!! bangga betul! so apa korang tunggu lagi, jom kita tengok koleksi ariani yang vass and cantik tak terkata. lets go!
manisssss kan? please jangan cair okeyhhhh!! annas dah cakap! koleksi ni memang cantik dan curlass kan? tambah pulak si fatin yang comel pakai! so kalo anda berminat nak pakai tudung ni utk lebaran yang bakal tiba! jom serbu ariani di Jalan TAR! sana memang banyak gilas pilihan yang cun cun! or korang boleh terus ke page mereka click sini more photos coming! seksaited kan nak tunggu gambar seterusnya! hey ho lets go!


Like means Love! thanks for reading this entry!

15 comments: