I will follow you :)

"The moment someone tells you you're not good enough, is the moment you know you're better than them - Annas Easkey"

Lebaran X: Aneesa Amani

Assalamualaikum



Aneesa Amani, butik yang annas rasa kalau kat Jalan Tar tu kire femes la and you people should go dan beli koleksi2 baju dan hijab yang sangat cantik dan elegan! saya dan fatin suhana, kami bercadang untuk shoot kat kawasan taman yang agak femes la di Kota Paris yang mana kalo korang datang sana, takkan pernah kosong. memalam pun ramai orang jugak! jadi kami dengan tanpa segan dan silu shoot dan buat tak tau, mereka padang sesama mereka dan tersenyum. mungkin gelihati tengok fatin yang comel pose itu dan ini!

menampilkan 5 koleksi yang memang simple and elegan, Aneesa Amani sesuai untuk mereka2 yang sememangnya curlass dan bergaya! tema shoot? red lipstick, simple makeup dah cukup sebab baju dan tudung2 dari Aneesa Amani memang cantiks cantiks okeyh!

thanks to Arun sebab bawak kami ke taman ni, apa nama taman ni? kalo tak silap annas nama die royal park. korang mesti pernah tengok cerita alice in wonderland kan? taman yang ada pokok2 yang puzzle2 tu, kalo sesat habislah!! lebih kurang mcm tu lah, tapi yang ni kita siap boleh tido dalam pokok tu! unik! jom kite tengok koleksi dari Aneesa Amani yang cun!
more photos coming!! so kalo korang berminat dengan baju n hijab Aneesa Amani, boleh click sini atau korang boleh je ke No 3, Lot 55/79, Masjid India. kat sana lagi korang boleh pilih sampai muntah! muahahahah! memang sesuai kalo baju2 ni dipakai untuk raya ke 3 ke kan? so apa tunggu lagi? lets go babeh!

please note that all photography is solely own by annas easkey photography and can only be used with strict permission from the artist. it is not allowed to download, to store, to copy, to reproduce, to use or to modify the images in any way, alone or in any other context, without the written permission, phone call or email or inbox to annas easkey in advance


Like means Love! thanks for reading this entry!

15 comments:

  1. pic fatin yg last tu mcm muka mariz (heroin tv series filipina - impostor). Comel.

    ReplyDelete
  2. simple make-up with bright lipstick-red...mmg awesome gler...^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes! its my trademark <3 love the red lipstick by M.A.C!

      Delete
  3. muka fatin ni,bila buat 1001 ekspresi, boleh jadi 1001 artis!
    kejap macam datin norjuma, kejap macam pelakon filipina,and so forth!
    hehe..it's an incredible work, annas. keep it up. ;D

    ReplyDelete
  4. fuhhh ! sgt sgt sgt osem !

    ReplyDelete